Dagen innan jaktstart, söndag 31/8 hade vi samling för skytte på älgbanan, god lunch samt jaktledarmöte. Lunchen detta år var något utöver det vanliga, då det beslutades förra hösten att filéerna från dom två kor som blev trafikdödade då skulle avnjutas denna dag.